به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم فرماندار مهريز به مناسبت فرارسیدن سال 1390 هجری خورشیدی و آغاز بهار طبیعت در پیامی ضمن تبریک سال نو ، آغاز سال جدید را موسم تجدید عهد با بهار و بهار آفرین و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزو ها دانست.

متن کامل پیام بدین شرح است :

یا مقلب القلوب و الابصار   یا مدبر اللیل و النهار   یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال

باري ديگر دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند.

در سال 1389 سال همت مضاعف و كار مضاعف تمام همت خویش را به کار گرفتيم تا خدمتی مضاعف به خلق خدا داشته باشیم، مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با وحدت و همدلی خود در سايه رهبري خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي موفق شدند با قدرت و صلابت در راه تحقق آرمان هاي امام راحل (ره) گام بردارند و تمام توطئه هاي استكبار را نقش بر آب نمايند و دست فتنه گران را رو كنند و از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کرده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نمایند.

انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال مقاومت دلیرانه فرزندان این آب و خاک از میهن اسلامی مان، تنها دو نمونه از ثمرات و برکات بی بدیل این وحدت و همدلی در تاریخ معاصر ماست و سزاست که بر امام شهیدان و شهیدانمان درود فرستیم.

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ موسم تجدید عهد با بهار و بهار آفرین و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزو ها، آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار فصل غباروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

اینک و در آستانه سال های بلوغ و بالندگی ایران اسلامی، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه مردم ایران برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم . نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به ایرانی آباد ، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت ، آرامش و امید ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

مهدی کیانی مقدم

 فرماندار مهریز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا